Sıkça Sorulan Sorular¶
Simsar Nedir?
Sözlük anlamı itibariyle komisyoncu anlamına gelen Simsar, kişisel ve kurumsal üyelerin yazılı, sesli ve görüntülü verilerinin iletilmesini, her türlü alışveriş ihtiyacını, Netvizyon Yazılım, Donanım ve Dijital Görüntüleme Sistemleri A.Ş. tarafından geliştirilen program vasıtasıyla, internet ortamında tek platformda gerçekleştiren bir sistemdir.Simsar hizmetlerinden faydalanabilmek için üye olmak gerekmektedir. Simsar programı, internet bağlantısı ile üyeleri arasında güvenli, verimli ve hızlı alışveriş ve iletişim imkanı sunar
2.Simsar’ın Amaçları Nelerdir?
Simsar sisteminin amacı bir firmanın personelleri, müşterileri, tedarikçileri ile ilişkilerini düzenlemek, stok, cari, çek-senet takibini yapmak ve bunu yaparken de pahalı bilgisayar sistemleri, server kurulumu ve takibi gibi zorluklara ihtiyaç bırakmadan uygun bir fiyata hizmet vermektir.
3.Kimler Simsar Kullanır?
Küçük ve orta boy işletmeler başta olmak üzere ticaret ile uğraşan bütün girişimciler simsar kullanabilir. Ayrıca şahıslar da ürün satın almak, fiyat araştırmak ve bazı kişisel verilerini tutmak, kişisel web sitesi oluşturmak için simsar kullanabilir.
4.Simsar’ın Alternatifleri var mıdır?
Simsar sistemi temel yapısı itibariyle dünyada ilktir. Mevcut bütün sistemler Simsar sisteminin belirli kısımlarını yönetmektedirler. Mesela Muhasebe programları Muhasebe kısmını, Website Paketleri Simsarın otomatik website yapısını, Online Mesajlaşma sistemleri Simsarın Sohbet sistemini yönetir.
Simsar bütün bunlar ve daha birçok ek özelliği ile tek bir sistemdir. Ayrıca diğer firma ve şahıslar ile de tam entegrasyon içerisinde işlem yapılmasını sağlar.
5.Simsar Neden Sadece Kiralanmaktadır?
Simsar sistemde satılan bir program yoktur. Çünkü buna gerek kalmayacak bir yapıya sahiptir. Hem programdır hem de bir website gibi dinamiktir. Dolayısıyla bir üründen ziyade bir hizmettir. Hizmetler de belli sürelerle kiralanır veya satın alınırlar.
Sistemin kiralanmasının en büyük avantajı ise satılan muhasebe programlarında olduğu gibi belli bir süre sonra eskidiği için yeni bilgisayar sistemleri ve cihazlarla uyumluluk sorunu olmaz. Daima güncedir. Ayrıca sistemin her zaman en son versiyonu kullanılır.
6.Simsar Sistemine Nereden Kayıt Olabilirim?
Simsar sisteme kaydolmak için www.simsar.com.tr adresinden sipariş vermek yeterlidir. Satış temsilcilerimiz siparişinizi alır almaz sizinle irtibata geçerek gerekli yönlendirmeleri sağlar. Ayrıca 0216 336 18 84 numaralı telefon veya 0216 336 07 81numaralı fax aracılığıyla da sipariş verebilirsiniz.
7.Mevcut Muhasebe ve Web Sitemi Simsar’a Nasıl Aktarırım?
Simsar sisteme geçmek için mevcut sisteminizde hiçbir değişim olmadan mümkündür. Açılış yapıldıktan sonra iki sistem paralel olarak da yürüyebilir. Başlangıç için eski sistemde var olan temel veriler esas alınarak yeni bir açılış yapılabilir. Bazı durumlarda eksi sistemin imkan vermesi halinde bilgiler uzmanlarımız tarafından Simsara transfer edilebilir.
8.Simsar’a Kayıt ve Kurulum İşlemleri Nasıl Gerçekleşiyor?
Simsar sisteme geçmek için mevcut sisteminizde hiçbir değişim olmadan mümkündür. Açılış yapıldıktan sonra iki sistem paralel olarak da yürüyebilir. Başlangıç için eski sistemde var olan temel veriler esas alınarak yeni bir açılış yapılabilir. Bazı durumlarda eksi sistemin imkan vermesi halinde bilgiler uzmanlarımız tarafından Simsara transfer edilebilir.
Simsar sistemine kayıt ve kurulum işlemlerinin aşamaları şu şekildedir;
Paket Seçimi ve Fiyatlandırma
Gerekli Donanım Seçimi ve Fiyatlandırma
Fizibilite Ayarları ve Sorumlu Seçimi
Logo, Tarihçe, Hakkımızda Yazı ve Belgeleri
Firmanın ve Şubelerin Fotoğrafları ve Krokileri
İnsan Kaynaklarının Oluşturulması
Yetkilendirmelerin Yapılması
Ürün ve Hizmetlerin Kategorizasyonu ve Girişe Hazırlanması
9.Eğitim Süreçi Nasıl ve Süresi Ne Kadar?
Simsar sisteminin kullanımını öğretmek amacıyla aşağıdaki eğitim faaliyetleri uygulanmaktadır. Bu faaliyetler satın alınan pakete göre süre olarak değişmekle birlikte bütün paketler için geçerlidir.
Yerinde Eğitim Faaliyetleri: Kurulumu takip eden süreç içerisinde personelimiz tarafında firmanızda doğrudan ilgili yönetici ve personele verilen eğitimdir. Satın alınan pakete bağlı olarak 1-10 saat olarak uygulanmaktadır. Ayrıca farklı zamanlarda firmanızı ziyaret ederek de uygulamada meydana gelebilecek aksaklıklar ve yeni durumlar için çözümler sunulmaktadır.
Firmamızda Eğitim Faaliyetleri: Yerinde eğitim işleminden sonra isteyenler için firmamızda da eğitimler verilmektedir. Eğitim süreleri paketlere göre 2-10 saat arasında değişmetedir.
Toplu Eğitim Faaliyetleri: Belli bir ücret karşılığında Simsar sisteminin inceliklerini öğrenmek için kurslar düzenlenebilmektedir.
Medya ile Eğitim Faaliyetleri: Simsar sistemini öğrenmek için başta programdaki Yardım kısmı olmak üzere www.simsar.com.tr adresinde de çeşitli yazılı metinler, görüntülü ve sesli anlatımlar bulmak mümkündür. Bunlara ulaşabilmek için paket sahibi olmak ve sisteme giriş yapmak gerekmektedir.
10.Neden Simsara Geçmeliyim?
11.Simsar Bayisi Olmak İçin Ne Yapmalıyım?